Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon
Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon
Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon
100% ochrona kupującego
Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon
PayPal
Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon
30-dniowa polityka zwrotów
Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon
Darmowa wysyłka od 0,00 €

Wysyłka i dostawa

Jeśli Twój przedmiot jest dostarczany za pośrednictwem firmy spedycyjnej, dostawca usług spedycyjnych skontaktuje się z Tobą, aby umówić się na spotkanie w celu odbioru przesyłki. Upewnij się, że podałeś poprawny numer telefonu i adres e-mail!
Sprawdź folder ze spamem pod kątem brakującej wiadomości e-mail. Jeśli nie otrzymasz tego w ciągu 24 godzin, skontaktuj się z nami, a my natychmiast to sprawdzimy.
Nasze towary wysyłamy bezpłatnie na terenie kraju.
Zostaniesz poinformowany e-mailem i otrzymasz szczegółowe informacje o śledzeniu przesyłki. Jeśli nie otrzymasz wiadomości e-mail, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce pocztowej! W przypadku przesyłki spedycyjnej firma spedycyjna skontaktuje się z Państwem telefonicznie lub mailowo. Zawsze pamiętaj o poprawnym podaniu swoich danych!
Twoja dostawa może składać się z wielu paczek. Ze względów logistycznych przesyłki mogą zostać dostarczone w różne dni. Ze względu na dużą liczbę przesyłek mogą wystąpić opóźnienia w dostawie. Dostawca usług logistycznych stara się jednak dostarczyć przesyłkę tak szybko, jak to możliwe. Skontaktuj się z nami jeśli dodatkowe paczki nie dotrą do Ciebie w ciągu 3 dni.
Towary paczkowe wysyłamy za pośrednictwem DHL Parcel, DPD i GLS. Towary spedycyjne dostarczane są na krawężnik za pośrednictwem DB Schenker lub IDS Logistik. Dostawa towarów spedycyjnych będzie koordynowana z Tobą przez dostawcę usług spedycyjnych za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonu.
Nie oferujemy odbioru własnego. OK-Living to sklep internetowy z licznymi lokalizacjami magazynowymi w całej Europie. Ze względów logistycznych nie jest możliwy odbiór własny.
Po zakupie zmiana nie jest już możliwa. Jeżeli towar nie został jeszcze wysłany, prosimy o kontakt e-mailowy.
Wysyłka odbywa się wyłącznie na terenie kraju. Wysyłka na wyspy jest wykluczona.
Jest całkowicie możliwe, że Twój towar zostanie wysłany w kilku paczkach i dotrze w różnym czasie. Jeśli pozostały towar nie dotrze w ciągu 3 dni od pierwszego przybycia, skontaktuj się z nami!
Twoja dostawa może składać się z wielu paczek, które mogą zostać dostarczone w różne dni. Prosimy o kontakt, sprawdzimy to wewnętrznie i w razie potrzeby skontaktujemy się z logistykami.
NIE. Na ok-living.de nie oferujemy przesyłek międzynarodowych. Jednakże na stronie naszego sklepu OK-Living.eu znajdziesz przegląd wszystkich krajów, w których można dokonać zakupów i dostaw na terenie kraju.

Formy płatności

W Twoim kraju nie oferujemy obecnie metody płatności "przelew bankowy". Prosimy o korzystanie z innych oferowanych metod płatności za zamówienia.

Obecnie nie oferujemy metody płatności "zakup na konto" dla Twojego kraju. Prosimy o korzystanie z innych metod płatności oferowanych dla zamówień.

Obecnie nie oferujemy metody płatności "zakup na konto" dla Twojego kraju. Prosimy o korzystanie z innych metod płatności oferowanych dla zamówień.

Jeśli wybierzesz opcję płatności przelewem bankowym, skorzystaj z podanych tutaj danych bankowych, które zostaną również przesłane do Ciebie e-mailem po złożeniu zamówienia i dokonaj płatności w ciągu 10 dni. Prosimy o wyrozumiałość, że na ten okres możemy zarezerwować wyłącznie zamówiony przez Państwa towar. Jeżeli w tym terminie płatność nie wpłynie na nasze konto, anulujemy Twoje zamówienie.
Staramy się oferować naszym klientom różnorodne metody płatności. Informacje na ten temat można znaleźć w sekcji „Metody płatności” na dole naszego sklepu internetowego.

Cofnięcie / anulowanie / skarga / spłata

Po potwierdzeniu zwrotu Twojego towaru w naszym systemie niezwłocznie dokonamy zwrotu pieniędzy.
Możesz złożyć reklamację i bezpłatnie zwrócić nam swój przedmiot w ciągu 30 dni. Prosimy o kontakt e-mailowy.
Po skompletowaniu zamówienia nie ma możliwości wprowadzenia żadnych zmian. Jeśli chcesz zamówić więcej produktów, nie ma problemu! U nas wysyłka jest bezpłatna.
Proszę skontaktuj się z nami. Z przyjemnością wyślemy Ci dokument zwrotny.
Możesz anulować zamówienie bez podawania przyczyny. Prosimy o przesłanie nam informacji o anulowaniu zamówienia, podając numer zamówienia!
Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie jednego miesiąca bez podania przyczyny.

Pytania dotyczące produktów

Po dostarczeniu produktu otrzymasz instrukcję montażu. Twój przedmiot może składać się z kilku opakowań lub osobnego pakietu śrubek, dlatego w jednym z nich znajdziesz instrukcję montażu.
Dokładny zakres dostawy znajduje się w opisie odpowiedniego artykułu. Z reguły materiał montażowy jest wliczony w cenę.
Fakturę otrzymasz e-mailem po wysłaniu towaru.
Nasze produkty produkowane są głównie w Europie. Posiadamy wiele mebli wyprodukowanych na zamówienie wyłącznie dla OK-Living przez certyfikowane firmy partnerskie z Europy Wschodniej. Tutaj jesteśmy w codziennym kontakcie z naszymi producentami w sprawie ulepszeń, zapytań klientów i nowych rozwiązań.
Prosimy o kontakt e-mailowy, podając numer zamówienia i zakupiony przedmiot.
NIE. Twój zakup w OK-Living nie jest powiązany z minimalną wartością zamówienia. Czekamy na Twoje zakupy, duże i małe!
Jako kupujący masz 2 lata gwarancji od chwili przekazania towaru.
Możesz sprawdzić, czy Twój produkt jest obecnie dostępny na każdej stronie z informacjami o produkcie. Podajemy terminy realizacji wszystkich produktów, które są ponownie dostępne, a których nie ma w magazynie. Alternatywnie możesz zostać poinformowany e-mailem o nowych zapasach produktu.
Dodatkowy rabat nie jest już możliwy, ponieważ nasze produkty są zawsze wycenione na możliwie najniższe ceny.
Możesz złożyć reklamację i bezpłatnie zwrócić nam swój przedmiot w ciągu 30 dni. Prosimy o kontakt e-mailowy.

Moje konto klienta

Możesz dodać lub edytować adresy dostawy i rozliczeniowe w sekcji Moje adresy na koncie klienta. Dotyczy to procesów zamówień, które nie zostały jeszcze zakończone.
Jeśli zapomniałeś hasła, możesz je zresetować bezpośrednio podczas logowania. Kliknij tam „Zapomniałem hasła” i postępuj zgodnie z dalszymi instrukcjami!
Wyloguj się klikając „Konto” i „Wyloguj” w oknie, które zostanie otwarte.
Możesz zmienić swoje imię i nazwisko, adres e-mail, hasło lub zwrot grzecznościowy w sekcji „Profil osobisty” na swoim koncie klienta.

Newsletter 

Jeśli chcesz zrezygnować z otrzymywania newslettera OK-LIVING, możesz to zrobić w każdym newsletterze korzystając z linku „Wypisz się” lub poprzez ustawienia newslettera w swoim koncie. Czy zrezygnowałeś z subskrypcji newslettera i nadal otrzymujesz od nas e-maile? Prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta poprzez e-mail na adres [email protected]!
Jeśli chcesz usunąć swoje konto klienta, złóż wniosek za pomocą formularza kontaktowego!
Tutaj możesz zarejestrować się do newslettera OK-LIVING.